21 April 2009

Jaha ny dag nya tag...

Har donat på altan idag.. Himla nöjd men är lååångt ifrån klart..
Vill ha typ ett litet brickbord i vitt... Som jag kan ställa en liknade blomma som står på bordet samt en gammal sliten vit vattenkanna brevid i nått hörn..Skulle ara otroligt fint.. .
Sen hänga takkronan mitt över bordet vore också en ide.. :)
Men jag är nöjd än så länge... Får ta resten när pengar finns.. :)



Jag vet andreas att du inte ville jag skulle lägga på dynorna.. men kunde inte hålla mig,, :) Puss på dig!!!! :)

Igår bjöd jag syster på mat.. Lite duktig man va... Hemgjorda pannbiffar med potatis , löksås och ärtor.. samt lingonsylt och gurka.. Huuur gott som helst.. :) Vart så sugen när grannarna gjorde de.. :)



Nu ska jag fixA  med något annat... Hej hej

Kommentarer
Postat av: Han som Erica inte lyssnar överhuvudtaget på...

Skyll dig själv om stolarna färgar av sig på dynorna.

Du har bara dig själv att skylla i såna fall och jag kommer endast säga "Va va det jag sa" oavsett hur mycket du dampar ur.



Puss

2009-04-21 @ 20:10:13
Postat av: Jag .. Emma ..

MEN så fint det blev erica =)



och pricken över i.t med de vackra sakerna PÅ bordet ;P



puss på dig

2009-04-22 @ 08:05:04
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0