Underbart

Idag har jag itne gjort mycket alls... Slog upp mina blå..Sen vart de att jag coh bettan gick och simma.. Simma i 45 min ungefär.. Så himla skönt men ändå så himla långttråkigt haha... Känns inte som man tränar..men när jag klev upp va jag trött i benen.. De va sköönt iaf...

Gick hem till min kärlek som va helt slut eftersom ahn itne sovit nå alls i natt och jobbat fm... Låg å kolla på nån serie om krig.. Fakitskt helt okej tycker ja.. Men va väll tusen frågor till andreas men va hade han väntat sig när jag hoppa in på avsnitt nio... :P Sen somna vi där på soffan.. Huir skööönt som helst.. Älskar när han bara ligger och håller om mig å man hör han andas i öra... Me like ... very mutch!!

Känns piss att jobba.... Vill vara hemma med min kära..men han ligger och sover nu... Imorgon får jag inte träffa han förns klcokan sex på kvällen kanske ses i morgon på jobbet.. när jag slutar å han börjar.... Får puss lite på han iaf... Jag längtar så mycket tills vi ska flytta ihop.. KOmmer bli toppen bra! När allt är klart...

ne nu ska jag trycka i mig lite chocklad och kaffe... mamamammamamama....:P

Ihhhhhh jag är sååå kääär.... :P helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0