jag hatar

att vara arbetslös.. jag har juh ingen fantasi vad jag ska hitta på.. Har juh ingen hobby eller något..tragiskt men sant..

Kanske borde vara hemma och hålla på i lägenheten men tar en heldag i morgon när jag har hjälp av två starka karlar hoppas ja.. så får jag bort alla stora möbler så kan jag backa ner i kartonger de som är kvar..är typ bara gardiner å sängkläder och skit kvar.. de tråkiga spar man till sist.. jag hatar fan och flytta ja... sen ska jag flytta om någon månad igen..men sen ska jag fan stanna på samma ställe.... JO de trro ja .. :P

Ska dra iväg och köpa pannkaka snart.. ja jag vet att man ska göra de själv men jag har tyvärr inge pannkakslägg eller va de heter så jag får allt köpa köpta... What ever...
Har varit sugen på de i flera dagar nu..

Sne är de innebandy träning klockan halv nio ikväll..gillar inte alls den sena träningen.. men va ska man göra då.:?
 Någon som har lust att gå å simma nu på eftermiddagen ???? Någon??? Bubbla lite och kanske basta,,, ?

ja nu ska jag.. hum.. köpa pannkaka.. Tjooohhh flöjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0