duktigt

Andreas är sååå duktig... :P Nu har han städat och gjort fint tills jag ska flytta in i någon månad..Själv blir jag helt slut på en gång så jag tar de lite lungt nu.. :P

Fick nyckeln idag till radhus källaren så imorgon ska vi flytta mina saker.,,tänkte förska bli klar med min lägenhet denna vecka så jag kan lägga alla kraft på att rusta nästa vecka... men men åerstå att se...

Funderar om jag ska masa mig ner på träningen men är helt slut.. men ska väll gå dit iaf.. Match mot aston i helgen..mycket viktig vinst där .. måste ha vinst där.. :P

Snart är de jul... de tycker ja om.. :) Bara vi är klar med allt tills dess..men ska väll inte vara något problem egentligen...

Nu ska jag gå hem till mig att äta tror ja..eller jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Sasse

Dax at boka julbord nu Jönsson =)

2008-10-13 @ 20:41:50
Postat av: Erica

Självklatr måste vi göra de så vi inte blir utan...

2008-10-14 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0