Braaa dääär

Nu nrä jag äntligen skulle vara duktig och lägga upp lite bilder så råka jag stoppa in minneskortet i fel hål..haha så de ramla i datorn.. Så de blir inga bilder idag heller haha .. andreas måste skruva isär datorn för att få ut de ..haha... ERica + datorer en usel kombination...

Idag har jag iaf jobbat..Slängde på mig förklädet och jobba nere på lappens idag.. Va fakitkst helt okej... Träffa lite folk...
Och dom flesta kände fakitskt igen en och va glad att man va tillbaka...

Rusten då... JO nu är sovrummet klart iaf..sen hallen nere och väggarna upp i trappen..ska måla hallen uppe nu en sista gång i morgon..Sen ska emma sätta upp tapeter i vardagsrummet..är spacklat och klart ibåda kök och vardagsrum..så nu händer de grejer.. Och jag ska jobba hela helgen så andreas och staffan ska lägga golv..Iihhhh Snart jag jag börja flytta in..ska inreda sovrummet i morgon..tar ett rum i taget.. KOmmer bli kanon bra..och tack emma för all hjälp.. är verkligen toppen.. eftersom jag lesna ur..men ska nog måla listerna i sovrummet i morgon ändå..jag vill inte ha furu.. jag kräks på furu..och de vore juh dumt... går juh fort att bara måla dom.. sätter evelina på de i morgon så har hon något att göra...

Ne nu ska jag och min härliga dofte (stekflott) gå och duscha.. mamma och pappa vet hur gott man luktar efter en dag på lappens.. inte muma direkt....

Får väll ta och gratulera evelina också som blir 15 och ett halvt idag.. hahah knäpp huvve...

Åhh andreas äter pannkaka luktar kanske hur gott som helst..

Eeeehhh

Tjo hej med farbror frej.....!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MUM:)

Jodå,jag kan garantera att ett skift på Lappens då luktar man inte gott.

Grattis till ditt jobb!!

2008-10-29 @ 09:22:34
Postat av: Rumpan Sundgrene

Hahaha Men TROR du !!!

de jag som Sveriges JLo :P



husmanskosten skyller jag på :)

2008-10-31 @ 11:32:39
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0