Julmys...

Julen närmare säg och hur hääärligt är inte de..Så otroligt mysigt..
Nu vill jag bara ha snö utanför mtt fönster.. Bytte gardiner och sånt idag.. men satt inte upp några ljusstakar än..eftersom min mamma strängt lärt mig att man inte gör de för tidigt.. Men börja lite smått idag hade inget att göra..
Här kommer lite bilder...








Får räcka så länge för idag..Visar sen nur de blir när allt är klart...

Idag har jag inte gjort så mycket..Ute och gått på morgon..sen lunch på hanssons med Andreas...
Sen en fika med Annicka..Otroligt goda Lussebullar måste jag säga..:P
Sen vart de köpa gardiner och nu har jag donat...
Ska ner på träningen senare och träna..
Men nu ska jag äta lite maaaat... :P Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0