Jag är

en dålig bloggare haha.. har nog inge viktigt att skriva egentligen...
Undra hur många de är som läser ens blogg...Vilka som gör de för att dom bryr sig elelr bara rent utsagt är nyfikna..
Jag läser några bloggar..dels mina vänner sen visa för jag bara är sååå fruktansvärt nyfiken.. Så det så..
eller så är de för jag har sjukt lite att göra om dagarna ,,, vad vet ja,,,

Nu är rusten stort sätt klar iaf.. imorgon läggs de sista plattorna på golvet och trösklarna eller va man ska säga hmnar på plats..samt listerna...
Om inte klantiga erica hade stoppat in sitt minnes kort fel i datorn när hon skulle lägga in bilder kunde ni fått sett..men nu måste jag vänta tills andreas skruvar isär datorn och tar fram de.. Och de lär juh inte hände den närmsta tiden...
Verkar VÄLDIGT jobbigt om man säger så...
Men ska lägga upp kort... så säger ja jämt men nu ska jag får nu har jag något att visa upp..inte bara egobilder på mig själv..:P eller kommer nog nåra sånna också.. haha..men åter igen.-..är juh min blogg sååååååååååå

ne undra va jag ska hitta på då..andreas kommer om en timme och då vill han kolla på arkiv X filmen... En annan är juh inget filmfan direkt... men man ställer väll upp..även fast man somnar innan ens filmen börjat.. men jag är juh sällskap iaf..HUm!? Eller räknas de inte om man sover???? haha

Abba med honey honey... vilken låt...
Lika alicia keys - No one... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0