fredag

Vill passa på att varna alla läsare för detta kommer bli ett negativt inlägg.... Så nu vet ni vd som väntar er så skyll er själv om min läser vidare....

jaså du läser vidare.. du är alltså intresserad varför jag är såå neg.. jo då ska jag berätta de....

När jag vakna i morse så tänkte ja att nu ska jag laga mig lite lunch.. Va otroligt sugen på chili con carne med ris... Så jag sätter på riset och ska börja med allt..då upptäcker jag att jag varken har lök eller vita bönor hemma..då är de ingen mening att göra chili con carne eftersom jag har ilök köttfärs och vita bönor... Redan där vart jag less för att alltva förstör och tog en torr tekaka.... Sen satt jag mig vid datorn en stund.. Andreassover fortfarande och kolckan kanske är ett... Då blir jag mer irriterad för att han sover än..Men evelina slutar juh klockan ett och skulle komma då så de könns tryggt..kvart över ett ringer ja henne..N då ska hon åka hem...där kom besvikelse numer två... Jaha tänkte jag och börja göra mig klar för att hitta på något annat... NU är klockan två.. Och andreas sover än..Han som skulle städa och plocka med sin lägenhet idag emn jag tänker inte väcka honom..han får skylla sig själv.. Jag beslutar mig för att åka till mamma..  Åker dit dricker lite kaffe senåker vi in till sandviken .. där handlar jag lite ljusstakar... resten skiter jag i för jag är less och har inte ätit något mer än en jävla tekaka...Sen åkervi till maxi...då ska man börja fundera på kvällsmat för de verkar vara min uppgift här i världen..de är inte så att man kan bli översaskad med att jag har handlat idag och maten är klar tills du kommer hem..Nej nej inte har jag sån tur inte... Då får jag allt äta ute mat och de vill jag inte ha.. inte de minsta sugen..så jag skiter helt enkelt i att köpa mat..varför ska jag göra de???? KLockanär nu typ kvart över fyra och nu vaknar andreas och de gör mig mer irriterad över att han sovit hela dagen ..och kommer vara vaken hela natten ..men inte min huvuvärk.. han får skylla sigsjälv nu om han inte kan sova ikväll....
Jag äter hemma hos mamma och pappa senare på kvällen... Såååå tack för de...
Sen för en hundradels sekund tänkte ja tänk om andreas gjort mysigt hemma nu med ljus och lite godis och sånt.. Där fick man allt..de hade han inte.. Jag fick titta på idol själv medans han satt vid datorn... Men snälla svenska folket angående idol..JOHAN PALM????? inte är han då bra inte... fast kan marie picasso vinna kan väll vem som helst vinna...
NU sitter han med datorn ute i hallen och kolla på nå skit och jag sitter och surar i soffan med bärbara..Dumt att sitta tillsammans och göra något tillsammans...
HAr nog fått fel bild av killar ja... Men alla är fan lika..verkar inte bättre... men men bara gilla läget...

Ne nu ska jag sluta gnälla finns juh fakitkst dom som har de värre.. som har en kille som är på hockey match som inte kommer hem förns sent..:P

börjar likna något i radhuset också.. i morgon flyttar vi dit dom sista sakerna för att kunna bo där.. Sen får andreas ta tag i sin lägenhet jag orkar inte bry mig ja.. jag har städat ur min och gjort de klart..så de är sköönt..
Synd bara att de saknas massa saker i radhuset som typ gardinstänger som passar..blommor i fönstren rätt mått på jalusinerna och ja sånna saker..får väll se ut som ett tattar hem ett tag iaf... Men de blir väll fixat när jag tar tag i de vem ska annars göra de?????? Tomten kanske....

Ne nu ska jag sluta vara så neg..men inte lätt inte...Lite less på detta nu....
helt sjukt en fredag kväll vi har inte umgåtts på hela dagen och söger inte ett ord till varandra nu på kvällen...

jag förstår mig inte på killar...ser inte dom visa saker som vi tjejer gör????
Alltid får man till svar :Jag gör de sen....eller så får man : JA JA JA.....
eller... du får skylla dig själv att du har så bråttom med att diska, städa undan tvätta eller något liknande för ajg kan göra de sen.... då säger ja VADÅ SEN??????????
ehh nu är de dax att sluta blogg för nu vart jag irriterad igen hahahahah

ha en bra kväll..själv ska jag nog gå och sova och hopps morgon dagen blir bättre......
kan inte bli så mycket sämre....

Kommentarer
Postat av: MUM

Ja du Erica, det är inte ¨å synd om dig, synd bara att du hade en dålig Fredag. Nästa gång äter du när du är hungrig så ska du se att du får en bra dag. Hoppas att du har en bra Lördag för annars kommer vi inte upp och hjälper er. Kram Mum

2008-11-15 @ 09:56:21
Postat av: Emelie

Hört talas om kommunikation kanske?

2008-11-15 @ 18:55:40
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ett ord: HORMONER!!!!!! =) Get used to it!

2008-11-16 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0