borde inte ja

vara den gladaste i världen just nu??? Borde jag inte de??

Jo de borde ja..
Radhuset är snart rustat och klart..
Jag är typ av med illamående och skit....
Magen växer......
Jag har ett extra jobb nu så länge....
Julen är snart här...
Vännerna på min sida...

Men istället sitter och jag gråter hysteriskt över saker jag inte kan göra ett skit åt..
Men men visa dagar är väll bara så.. alla har sina med och motgångar....

Sitter å lyssnar på James Blunt med Cry och Tears and rain och bara gråter...

Ne nu ska jag ta och skärpa till mig..

Man kan inte fly.... De komemr ifatt en.. Vare sig man vill eller inte...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är nog hormonerna som spökar ;P

2008-11-04 @ 23:50:33
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Vad har ni fått för datum? Kom och simma med mig någon dag väntar fortfarande på dig =). Sista månaden jag får simma nu. kram på dig

2008-11-05 @ 08:52:00
Postat av: Ingela

D är lika bra du börjar vänja dej! =) Hormonerna är inte dina bästa vänner nu om man säger så! Kram!

2008-11-05 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0