Dåligt!

Jag har verkligen blivet dåligpå att skriva blogg..va betyder de nu då? att jag kanske skaffat mig ett någolunda liv så jag inte sitter vid datorn hela tiden?? Mjaaa kan vara ett tecken... Men ledigheten väntas så snart blir de bloggande varje dag!

I morgon ondags klockan 12.30 ska dogge avlivas..lite tråkigt men måste.. går inte att han ska kissa inne jämt och ständigt.. Buhu! Känns tungt men vad ska man göra...!

Har gått å blivet långhårig också..trivs som fisken i vatten är sugen på att göra rikigt på lottas...

Nu har vi haft våran tjej mulligans kväll..Åh hur sluta den..jo som vanligt att jag blir aprak och fattar inget haha emma vet..man försöker prata med mig men inget registreras nästa gång blir de dock bara två flaskor vin istället för tre..men jag å sofie dela fakitkst på en... haha! har märkt att mina ögon börjar hänga efter en vin flaska och två cider..de är illa de va va jag drack före innan vi åkte till mulles klockan 8..! men de va en härrligt kväll..trubaduren va grym...Sen komemr jag inte ihåg lobby eller något så kan inte yttra mig tyvärr...haha! Lite kort sen festen!

                         


Eftersom alla kort ser hemskt ut..Hittar fan inte ett enda kort där alla är normal på helt otroligt... de med kort är nog inte våran grejj... haha men men! Sånt är livet..kan itne både vara bra på att dricka alkohol och kort..! hahahah!


    



Sätter väll in något kort på mina katter också.:!

           

Kommentarer
Postat av: Emelie

Synd med Dogge! Nedrans.. men men..
Fint med långt hår Syss, o damn vad Nice Emma är i mörkt hår :) GRRRR!

2008-05-13 @ 14:14:32
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0