Beslutsångest.se

Fattar inte varför de ska vara sååå jävla svårt att bestämma sig för vadman ska göra ikväll? Fattar inte..Hur fan kan man bota beslutsångets.. Jämt har jag de...
Nu väljer jag mellan att åka på race eller gå på mulles med damerna... För dom är redan där..en annan slutar om 40 min....
Race vet jag att de komemr bli kallt på och jag tröttnar jämt .... men skulle juh vara kul....
Mulligans... Kostar pengar å jag kommer hem så sent..... Men de skulle juh vara kul...men ska juh ut i morgon..
Gaaaaaaaaaaaaaaaaah jag blir tokig..verkar svårt att bara ta ett beslut..ne då ska man ha ont i magen över att man tar rätt beslut och hit å dit..försvinn dumma känsla TVI hahahahhahahahahahhahahah!

Idag kom lönen och de märktes tydlig redan inhandlat två nya tröjor plus ett linne eller va man ska kalla de..skärpning erica och håll i pengarna som mamma säger...! Ne nu ska jag byta av Gun...

Semester 28 29 30...GHäääärligt... Leksands sommarland och västkusten..SE UPP!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0