Löpning och spänst.......

Är vad som står här näst på schemat för dagen.. Jejjemen ..  Känner mig så motiverad till de men va fan man måste väll..! Sen kan man juh inte maska heller eftersom jag bara vart på en träning! Måste juh göra ett gott intryck haha! Men de är bra att köra men är så fruktansvärt tråkigt..Tur att d ebara är 1.5 timme... Häärliga 90 minuter...!

Idag då.. jO vakna man så drog jag å köpte benskydd och slank ner två t-shirtar också...Otoligt fina..!
Sen vart de men till Linnea och spela tv-spel... I början va man kankse sämst men sen kom jag ifen .. Eller hur va de SOPLINNEA! mohahahahhahah! Kul va de iaf..! trevligt värre..!

Ikväll då? Ja efter både dannes å min tränan kanske vi ska ses idag! Häärligt..men då somnar väll jag på soffan haha! men de är kärlek de..! :P

Ne nu ska jag! HUm va ska ja..Jo åka å träna JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0