Häärliga dag?

 
Ne de vette tusan om de verkligen är de eller inte..Skit väder å jag har inget att göra..Som vanligt med andra ord... Sitter i storvik.. Håller på att tvätta lite..Passa på :P Vet inte alls va jag ska hitta på ... Ska väll laga lite mat så småning om.. men vet itne alls va jag ska äta.. Borde åka och träna men den berömada tån gör så förbannat jävla piss ont.. När jag äntligen hittat en som vill träna så kan inte ja...

JA den där jäkla tån då.. Jo jag höll juh på att tappa den för ett tag sen men lät den sitta kvar..(Inte tån men nageln alltså haha :P) så nu har de växt ut en nagel under den.. Och de spänner rätt mycket kan jag lova sen har jag fått en stor blodblås under som jag itne kunde låta vara igår som jag självklart pilla sönder... Sen drog jag bort stora delar av nageln så nu är jag röd och svullen som ??? ja jag vet inte vad.. Ont som fan gör de iaf..får inte på mig en sko... Men nu så nu va de mycket klag här.. men men ...!

Åt tacos igår..fan va de är gott är fan lätt de godaste nästan.. Och otroligt lätt att göra...

Satt å kolla på massa kort från när vi va i thailand.. Längtar lite tillbaka.. men man sitter väll hör nu. likblek.. men orkar inte gå å sola heller så får skylla mig själv.. har nog kommit in i en period då jag inte orkar bry mig om men själv.. elelr så har jag kommit på att de spelar ingen roll hur jag gör gör de blir itne bättre...SÅÅÅÅ är de nog...

Ne nu ska jag ...hum va ska jag göra...??? de vette tusan men men ..ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Idol-Janne

Kooorv, koooorv, koooorv.

2008-03-13 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0