Fest`? Hos mig?

Haha de kan man väll kalla att de vart..Vilken skiva..Men kul va de...
Börja med att jag sandra å emelie satt å drack sen dök sussane upp..Sen tänkte ja ne de verkar itne som de kommer nå fler..Sen ramla Sandra Bettan sofie madde marie in..(Hoppas jag inte glönde någon)..Så lira vi spel och satt å prata ..Mysigt..Sen rulla de in lite killar sen bjöd jag in festen brevid sen kom de ännu mer folk..haha men kul va de iaf...

Dan efter säger jag till emelie..Du de vart gnaksa mycket folk igår va? typ 20 st....
20 STYCKEN ERIIIICA...Måste vart typ 30-35.. haha! men de va hääärligt...Sen va de en jäkla kö in till lobby så tröttna gick till mulles å drack lite sen gick jag tillbaka vid 01.15 haha! Men fick gå in jäkligt billigt haha! Missa pumpbolaget åa llt men va fan..Bara ja får dansa lite ! haha!

Kommentarer
Postat av: Marre

De lär vi göra om, jobbarkompisen ;)

2008-03-24 @ 14:27:02
Postat av: Emelie

Helt klart att den där brakferren måste bli en favorit i repris ;)

2008-03-24 @ 22:46:05
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0