Denna jäkla....

Rubrik... jag kan aldirg komma på något finurlig som rubrik...tråkigt..men brist på fantasi som vanligt hos Erica Jönsson!

Idag då hur har man slagit ihjl denna dag!

Klockan ringde 04.55.. dax att stiga upp .. Pigg som en lärka.. (eller hur va de nu! ) Masa mig inte till duschen sen bar de iväg till jobbet... Mitt jobb som alltid är lika händelserikt... Sitter i min hytt och trycker på lite knappar å ändrar lite mått ibland..de är va jag gör.. jobbar en timme rast en timme.. Häääärliga jobba...Sen när lönen kommer känns de inte som man slitit väldigt hårt för att få så mycket pengar! men itne klagar jag eller..de finns dom som har de värre...! Men idag kom Pampus på besök från Holland..Största chefen som köpte hela Ovako till sin dotter...TACKAR! sen va jag å prova ut ett par fotbollsskor jag ska köpa.. vart nya puma.. Fin fint..! NU är de bara motivationen kvar..Undra va jag ska köpa den då?
Sen va jag till mamma och fika...Sen när jag kom hema släppte jag ut mina katter för första gången..Men efter att dogge rusa efter en annan kan beslöt jag mig för att ta in dom... Nu sitter jag å kolla på hus å bara degar! Väntar på att danne ska komma hem!

Häärligt att man är ledig bessemefesten..Då blir de party party! Häärligt..sen även detta å är jag ledig midsommar..JEJJEEE:....

Får se om ajg åker med på Elmia på långfredan..tåls att tänka på!

NU då.. va ska jag hitta på nu?

PÅ fredag morgon kommer emma gumman hem..De ser jag verkligen fram emot..Sen funderar jag på om man ska ha lite partajj på lördagen..är juh final å allt på melodifestivalen slutar juh sju så är juh hemma till kvart i åtta.. Ja boka in de ni som vill komma..! Om de nu vill komma några såklart..:!

Ska börja spara undan 5000 i månaden nu till min tahilands resa...Jajjemen för de ska jag! Måste åka vill åka...Så är de bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0