Sixten...

Idag är jag hemma hos mamma å pappa för att leka med min käääre vän sixte..Meeeee vilken mysig katt..sen nu släppte jag ut han och vips så va han borta..men men han kommer väll tillbaka...får jag hoppas...

Inatt vart de inte så mycket sömn.. kunde verkligen inte släppa alla tankar igår...
Hoppas ludde atr våran lägenhet i morogn för daniels skull..Tycker verkligen synd om han som bor i den just nu.. jag skulle inte klara av de...
OCh daniel ...de är itne som du tror,,,de hoppas jag du förstår....
Jag tänker på dig ofta ska du veta... Hoppas bara att detta är rätt.. men som vi sa igår..de är de rätt å att vi ska vara kompisar... Man får vara ledsen.....

idag har jag eftermiddag,,, sen har jag bara två nätter kvar sen leeeedig..Midsommar??? ja de blir väll gästis å hammarby,,,men före då? Pengarna börjar ta slut dom med,,,Jäkla skit...

ja ja nu ska jag sluta klaga de finns dom som har de värre...typ evelina som halvligger här på en stol och inte har något å göra.... eller jo sjunger,,men hur vackert då?????? ne nu ska jag släpa med mig henne ut å gå...

ha de bra

MIna vänner i viken... Sänder tusen tanklar till er varje dag! Glöm inte bort mig bara!



JAG VILL HA EN LÄGENHET NU NU NU! helst igår


Kommentarer
Postat av: emmahagman

Jag, hanna å hennes kille hahahahahaaaa ska du me ELLER ??????

2008-06-18 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0