jag ser ljuset!

Äntligen ser jag ett ljus i detta mörker som varit.. Känns fakiskt bra..eller bra är väll att ta i men så bra som de kan bli...
har två lägenheter på G..ka bara kolla på dom och sen bestämma mig..Otroigt sköönt.. har redan bestämt in i minsat detalj hur jag ska ha de..Iiiihhhh  längtar...

Daniel: de är sååå otroligt sköönt att vi kan prata som två männskor Är såå skönt.. tycker de känns mycket bättre mellan oss nu en va de gjort på lääänge... Jag ä stolt över dig ska du veta...

Men samtidigt kommer frågorna upp i mitt huvud..
Har jag tagit rätt beslut??
Är detta vad jag vill?


men samtidigt känner ja att detta är va vi behöver... som sagt känns bättre mellan oss än va de gjort på länge fakitiskt...

Tack för du fråga daniel..De betyde så jäkla mycket..Vart helt tårögd när du fråga,,,IIiiihhhh klart jag vill! haha

Kommentarer
Postat av: Emma

men du e väl bara för jävla söt du !

"jag ser ljuset" hahahaaa :P

sötnöt

2008-06-12 @ 12:22:37
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0