Idag!

Idag är jag ledig fram till klockan sex..ska ba5ra jobba fyra timmAr idag..Känns rätt okej fast hade vart bättre att jobba mellan  två å sex istället för sex till tio..man förstör hela dagen liksom..men men.. JObba måste man iaf...

Vet inte riktigt va jag ska hitta på idag.. hatar verkligen att inte ha något att göra.. bara kryper i mig då.. fattar inte dom som tycker de är skönt att inte ha något att göra..OKEJ ibland kan de vara de men fan itne allt för ofta...

I morgon ska jag på party hemma hos sofie.. Wiiieeee trevligt..va hundra år sen känns de som...

Igår va emma sötnöt här i hofors..Jätte trevligt att hon kom till just hofors..Visa henne blommor och rum butiken..Å som jag trodde vart hon helt käääär i den...  Ja visste de...

Oh shit nu börjar jag bli hungrig..JOBBIGT läge....

Hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0