Bloggandet!

Jag känner att jag blivet dålig på att blogga.. eller jag har väll aldrig vart rikitgt bra heller men jag skrver inte lika ofta nu.. vet inte varför..Känns som jag inte har så mycket viktigt att säga.. haha...

Vi har iaf flyttat ur lägenheten nu.. Tråkigt men sånt man måste göra ibland.. Men de känns faktiskt rikigt sköönt eller rikigt skönt är väll att ta i men båda vet juh att detta är de rätta såååå......

På sista tiden har jag itne gjort allt för mycket.. har börjat gått till jobbet..haha är så stolt över mig själv att jag gått även fast jag haft förmiddag.. Stort de.. Känns rikigt bra... Nuu ska jag skärpa mig med mat också.. eller godis å läsk är väll de största problemet...

Ska ta å fixa min kamera å börja knäppa lite kort också..har märkt att de är mycket roligare å läsa blogg med bilder i.. Jovisst!

Daneil har bokat tid att tatuera sig den saten..så nu är kjag grymt sugen också ..faannn
men går jag ner typ 8 kilo så ska jag belöna mig själv med en tatuering... vill ha en på magen...eller den sneddar från ryggen fram på magen...  är så snyggt

!

Ungefär såfdär vill jag att den ska gå fast fram på mgen istället för ryggen... Grrrrrr vill ha!
Hade jag itne haft min otroligt fula på vaden hade jag gjort denna där för magen är ett svårt ställe men ack så snyggt.. å nu är jag kääär å bara måste göra de..ska juh följa med danne på måndag! Wieeehhoooo!

Ehhh hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0