Äntliiiiigen

Äntligen har jag vaxat mina ben.. va verkligen behövligt vill jag tala om.. nu kanske man kan ligga på en badplats med folk på eller kanske till och med gå i kort byxor haha.... tack sandra!

Idga har jag bara varit i plaska i edsken.. legat i en båt eller på en luftmadrass så grymt jäkla skööönt...
Synd bara att andreas fick larm på förmiddagen å har inte kommit tillbaka äbn..så nu har jag grymt tråkigt..sitter hemma hos han för han har juh nämligen en dator... Men ska väll dramig hem till mitt snart..men va ska jag göra där...bädda sängen å plocka lite sen då? de vette tusan..elelr så tar jag en promis upp till farmor i edsken å kollar på allsång.... men har grym träningsvärk sen fotbollen igår haha..

ne nu ska jag dra mig hem å byta om... ha de bra... hörs då....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0