Negativt

Jag tänkte passa på att varna läsare att detta komemr bli att ganska negativt inlägg.. Så ni som inte orkar med sånt kan sluta läsa nu...

Okej du förtsätter läsa..Skylle dig själv.. haha

jag är så otroligt less på att vara hemma.. tycker inte om de för fem öre..sen jobbar alla andra och jag är hemma..Va finns de då man kan göra..inte mycket .. Jag sover.sitter vi datorn.. sover..kollar tv..äter lite sen sover ja..Sen nu försökte jag göra ett litet ryck att städa men trönnat ganska fort... fan hur lat kan man bli..Sen skulle jag behöva gå på gymet..men jag gör de inte själ..Skulle vart ute å gått emn så jäkla tråkigt att göra de själv.. Sen är de inge kul att tvinga sig själv men måste göra de för att man känner för de inte för att man måste..Men blir så slö av att inte ha något att göra.. jag tycker om att ha saker å göra.Tvi..ska tvinga hit emma å dricka kaffe.. ja för de ska jag...

Tack och hej orörda grej

Kommentarer
Postat av: En som spanar på dig på Jernvallen ;)

Japp de är tråkigt men ett måste annars blir man kallad korverica på läktaren hihi fniss ;)

2008-01-28 @ 23:03:40
Postat av: Emelie

Kom igen Erica, ryck upp dig! Du måste juh ta tag i lite saker för att få dem gjorda.. Gå ut o sök jobb även fast de inte söker personal!!!!

2008-01-29 @ 12:03:57
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0