Innebandy..

Känns som jag är rätt less på den sporten nu iaf..Eller så rä de för de va en jäkla skit tråning igår..Blir så less..Varför åker man å tränar för att prata av sig å träffa folk eller för att träna innebandy.. Man Kan juh fundera.. Men nu ska inte jag vara sån men blir negativ när man går å slöar på planen.. Kan inte lå ett pass rätt.. Springer på halvfart.. Jaja..Jag kasnke inte heller är så jävla bra men försaöker iaf!

Vakna av att tredje världskriget hade brytet ut i trapphuset idag.. Tror visst emma hadde lite problem med mina katter när hon ksulle gå haha! Låg mest i sängen å skratta åt henne.. Sen kunde jag inte somna om..sen kom ett sms som löd såhär: Information till senare : Nej, jag misshandla inte dina katter i morse när de lät som tredje världskriget i trappuppgången.. de var min väska som beslöt sig för att tömma ur sig lite :) men din katt smet ut alltså tre gånger.. De var just  de TRE! haha hörs sen.. Puss puss.... hahahahhahaha

Jaha idag kommer iaf daniel hem..  Emma blir väll ledsen för de för nu kan hon inte sova i sängen mer..den som hon älskar så mycket... Igår fick emma känna på hur daniel har de när jag är på dåligt humör efter en träning haha..ber som hemskt mycket om ursäkt haha... Men älskade emma.. jag menar juh inge allvarligt...å de vet du också.! haha
Satt å prata jag och min kombo igår .. i kom på att vi ska spara ut håret.. Dom med långt hår verkar ha ett mycket roligare liv än dom med kort.. :) Eller hur de nu va...
Sen ska vi boka en stuga å åka iväg över en helg bara tjejer...där ska vi festa å bara umgås och så så farbaskat roligt Ja för de ska vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0