fortsätter.. :P

Dagen fotsätter att vara bra..Har hämtat tvättnyckeln nu så nu har jag bara två maskiner sen har jag tvättat bort allt.. Jäkla sköönt..vart som en annan lägenhet utan alla tvättkorgar å skit haha.. men sen om inte allt hinner troka så måste man juh ha allt i lägenhetn hängandes..men de är de värt.. de bästa slutet denna dag kna få är att emma och sofie hör av sig och säger..Jo men vi kör en utgång idag... Och inte Ne vi ska hålla på att flytta.. då blir jag ledsen.. Snart komemr mamma och pappa och då kommer allt andra upp på väggrna.. Daniel ska vara såååå glad att han har mig..Om han inte är de så kan jag säga att han far med osanning.. :P

Jaja ne va ska man ta tag i nu då? Skulle åkt och slängt lite saker då skulle allt vara perfekt här hemma.. Men de får allt danne följa med å göra..de orkar jag inte själv....

Dålig lå.. Alla som inte dansar är våldtäksmän.. Jeejee!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill uuuuuut :)

2008-01-30 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0