Välkommen Texas Olofsson!

Vad gör jag vaken nu?? JA om ja de visste.. Har inte alls kunnat sovit inatt.. Somna inte..Vred och vände på mig..sen nu har jag legat vaken i sängen och vridet på mig en timme..Så nu gick jag ner.. tog ett glas vatten + en banan och satt mig och läste lite bloggar..

IGÅR.... fick jag det efterlängtarde smset...TEXAS HAR KOMMIT... :) 29/12 klockan 14.53 tror ja de va.. :P Sandra Olofsson och Mattias Jansson är nu föräldrar.. HUr cooolt är inte de.. Gissa om jag vart glad eller.. Kanke därför jag inte kan sova.. Tänker på de lilla knyttet hela tiden.. Gaaah va roligt...

Med tanke på att Texas kommit så sprack mina planer för nyår än en gång.. haha* Men men får väll ta och åka ner till mamma och pappa om dom nu ska vara hemma..Annars får vi vill kolla med Lena och Staffan.. Nyår är alltid iaf så överskattat om jag får säga de själv....

Igår skulle vi beställa pizza...Jag ringer parma och beställer dom upprepar beställningen och den är godkänd...
Even går in ochhämtar maten säger vad hon ska ha och kommer ut..  Men va händer.. Jag har fått skinka på min pizza.. Detta händer inte.. JO de är sant.. de är verkligen min pizza.. Jag bryter typ ihop springer upp och kastar mig på sängen och storgrinar..haha.. Ganska komiskt i efterhand men inte just då ska ja säga..Slute med att jg fick äta korv med bröd..Mums... Blir fan jämt fel om man beställer över två pizzor där.. Jag ska då aldrig mer handla därifrån.. Är sååå besviken på dom..inte första gången dom gör fel...

Vänner?? Känns som jag gilder mer och mer ifrån mina vänner.. Kanske va dumt och flytta till hofors på sätt och vis.. Men men de är juh som de är nu.. HUr som helst så saknar ja dom iaf... Otroligt mycket...
Kan väll inte säga att jag ha en stoor krets med vänner just nu,.. Saknar otroligt många..
Sofie,Emma,Karro,Malin,Anette är bara att nämna några... Sen finns de fler.. Men men...

Idag ska vi städa ur andreas lägenhet... Känns som jag är skyldig att hjälpa han.. Även fast jag städa ur min själv..MEn han hjälpte juh till och bar saker.. Är itne de minsta sugen på de men jag tycker synd om han.. Han har varit duktig att flytta ur den själv dom senaste dagarna när jag har jobbat så ska hjälpa han...

Nu ska jag gå upp och försöka sova igen...

HA den bra dag...

Åhhhh va jag vill träffa de lilla knyttet och har tusen frågor Sandra ska du veta.. :)

Kommentarer
Postat av: Mum

Hallå där, det är väl inte lång till dina vänner i Sandviken och i Gävle och dom har samma avstånd till Hofors, var inte så bekväm tjejen, RYCK UPP DIG!!

2008-12-30 @ 09:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0