fortfarande 3 December

Har varit en rikigt bra dag än såå länge.. Känns osm den varit jätte lång eftersom jag gick upp så himla tidigt..

Baka lussekatter va ointe de lättaste ska jag tala om såg juh inte ut som dom på hanssons dirket inte lika jämna och fina..Men men jag baka iaf dess värre med mamma..Hon gjorde ett försök sen kasto hon degklumpen i bordet och sa att jag fick göra hennes del av degen också...Haha lite dåååligt tålamod kanske haha men jag knåda på... :P
Åkte sen förbi och la en påse i sasses brevlåda...

Nu ni håll i hatten idag gick andreas upp före tolv..och han har haft natt..INte alls vanligt om jag säger så..eller han har chockat mig flera gånger idag... Sen när han kom upp fråga han om vi skulle åka till ikea.. Och han hatar ikea.. :P
Sen när vi gick ner på stora köpis så sa jag åt han att kolla om de fanns någon tid till drop in..han såg hemsk ut i håret..de fanns tid..fick bara vänta fem min.. Sen efter klippningen sa jag bara att han skulle vara fin i mörkare hår..innan jag ens visste av de stod vi och kolla hårfärg.. :P
Jag har också färgat håret idag.. varför tar man alltid en för mörk..jag är expert på de.. men får jag i mina oranga slingor så blir de säkert bra igen..sen tvättas juh färgen alltid uts lite..... Men jag va så glad att jag va någorlunda ljus men men ..Inge fel på den nya heller..jag ser bara döende ut i ansiktet med tanke på min hudfärg jag har just nu.. TVi hatar att vara blek.. Sänder en tanke till alla albinos.. :P Och naturligt rödhåriga.. :) hahahahaha

Om ni vill läsa om andreas dag kan ni bara trycka på hans namn i hörnet.. haha :P
En rikigt tjejdag har vi haft idag..Godisskålen står på rummsbordet nu också.. Men först ska emelie komma och äta lussebullar och dricka julmust...

Min minsta lillesyster EVELINA JÖNSSON har lyckats igen.. :

Evelina: Jag har en fis på tvären...
Erica: VAAAA?? Hur kan man ha en fis på tvären
Evelina: JO du känner att du är fisnödig och de gör ont i rumpan men du kan itne fisa liksom.....
Erica: haha okej...

Häärliga tjej..

Idag köpte jag mitt första gosedjur till vår bebis hahah..En stor flodhäst..haha älskar den..men den får itne plats i barnsängen.. eller jo men då får inte ungen plats hahahahha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jösses Erica! Vad det händer grejer här, visste inte att du hade en blogg, å int tusan visste jag att du ska bli mamma, Stort Grattis! Vad händer annars? Ha det!

2008-12-04 @ 08:51:49
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0