9 December 2008..

Sitter här med mitt morgon te nu och bara myser.. Vart lite senare än vanligt men va så otroligt trött i morse när Even börja härja.. Gick och la mig igen efter jag kört hene tll skolan..

Funderar på att sluta med innebandyn nu.. Känns inge roligt när man inte kan satsa.. Känns somman mest är ivägen på träningarna .. Sen när de ska sättas ihop kedjer och backpar är man typ alltid  över..  Men vill juh vara med och kämpa för en plats i laget annars känns de meningslöst.. Hoppas bara att dom jag prata med idag om tränare tog de på allvar och gör något utav saken.. Han behövs i våat lag för han är en grym tränare.. INget fel på våran som vi har nu heller.. :) Lite många bollar i luften bara.. Själv tycker jag att man ska satsa helhjärtat men de är juh jag.. Så därför jag lägger va nu..
Eller tror jag gör de iaf.. ska föröska hålla mig borta.. haha får sitta brevid dom andra som inte heller spelar på sidan och skratta och ät goids..:) Då låter bättre va.. :) Hahah

Igår kolla jag och Even på TAken innan vi somna..Den va väll okej.. MEn eftersom jag såg man on fire dagen före så kändes de som taken va en bfilm som ville likna man on fire,,, Men de är juh bara min känsla..den gick juh att titta på.. :P

Idag får vvi se vad dagen har att erbjuda..sitter och väntar på emelie nu..Vi ska gå och kolla på tapeter till hennes nya lägenhet.. Inte för jag är intresserad..bara utav sällskapet att gå.. hahaha*
Sen får vi se vad som händer andreas är iaf ledig idag.. Men de betyder juh inte att vi ska hitta på något för de.. :)
Är så dålig på att komma på vad de finns att göra.. är typ bara åka till valbo känns de som..men de är kul när man har 2 kr på konto,.. Ohhhhjaaaa va roligt de är  haha...

Ne nu ska jag göra något annat..

HA en bra dag..........

Kommentarer
Postat av: kentAA

Taken är ju sjukt bra. Man on fire duger bara.

2008-12-09 @ 11:53:59
URL: http://kentAA.hoforspoker.se
Postat av: Anonym

Du tänker rätt som lägger av med innebandyn både för sig själv och barnet. Man ska må gott under graviditeten ta detlugnt och stressa ner

2008-12-09 @ 13:50:04
Postat av: Erica

Åhhh jag blir så nyfiken när man inte skriver vem de är..

2008-12-09 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0