8 december 2008..

Idag vakna man..gick ner och gjorde lite frukost och tog med mig upp i sängen igen.. Börja kolla på Man on fire igår men som vanligt orka jag inte kolla klart men den va juh så otroligt bra så tog frukost i sängen och kolla klart på den..

Sen vart de en promenad i snöstormen .. Men bara man kommer iväg är de sköönt med frisk luft...

Even kommer väll hit runt tre skulle jag tippa på..

NU ska jag laga mig lite gräddstuvad pyttipanna med stekt ägg och rödbetor.. Mumma...

Ikväll blir de två timmars träning.. Häärlgit de med...Sen fårvi se vad dagen mer har att erbjuda...HUM!?

Ha en bra måndag!

Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är GRYMT bra!

2008-12-08 @ 23:29:17
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0