4 december 2008 Julbord

Idag är de dax.. Äntligen..Som jag och Sandra väntat.. Idag ska de ätas ätas ätas.. MAssa gott hoppasjag de finns på julbordet.. :P Precis kommit hem ..har skjusat runt lillesyster att titta på lägenheter... Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så ska jag börja göra migklar för att åka och hämta upp sandra.. Sen ska de vaxas ben idag.. Jag kommer verkligen döööö.. KOmemr göra så jävla ont. .Ångrar att jag inte fortsatte vaxa efter jag gjort de två gånger sist ne då börja jag raka igen och allt vart förtört.. så bara börja om nu..Jag kommer verkligen gråta floder..men de är de värt.. Jag vet juh att de blir bättre.. Sen blir de väll till att gå och träna..dam och jun tränar tillsammans idag eftersom många är i sälen.. Kul för dom... Ne nu ska jag göra mig klar sen ska jag åka till sandra lite tidigare för här orkr jag inte sitta och bara vänta haha! HA de gött...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns ju inte ens att vaxa benen;P

2008-12-04 @ 11:21:28
Postat av: Lisa

Jo här är det toppen! Tränar, pluggar och jobbar.. som vanligt alltså.. Jag å Alex köpte hus i Storvik för några månader sen, så jag är kvar här.. :) Vart bor du själv?



Ja det vore skoj! Det är bara att svänga in om du har vägarna förbi!



Kram!



2008-12-04 @ 11:44:22
URL: http://metrobloggen.se/lisahansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0