25 December 2008

Sitter man här..Dan efter julafton.. HAr precis ätit en smörgås och sitter och väntar på att andreas ska vakna till liv så ska vi ut och gå en sväng...

Igår va de julafton.. (om någon missat de) :) Först satt jag och andreas hemma och spela nå spel som jag fick av han i julklapp.. Som jag tror han tog för att han själv ville ha de till xbox.. För va ett fråge spel. .Om FILM,... och hur bra är jag på film?Som knappt sett en enda film förutom ice age och sånt.. Men men .. KUl va de väll.. Att få strykt typ hel tiden ... Fick även massageolja och lite sånt.. :) Sen vart de att man skulle göra sig klar för att åka vidare--där börja min hemska morgon..Alla kläder satt fullt allt va pest och pina.. Grät som vanligt en skvätt..Skulle åkte till Lena och Staffan först men va itne alls på humör..så åkte dirket till mamma och pappa....
Där vart de julklappsöppning och suuuuuper god mat.... Sen vart de singstar med släkten..Faktiskt imponerad av vissa... :) Sen åkte jag till lena och staffan på kvällen.. Där skulle vi se mamma mia filmen..efter typ nio försök fick vi igång den.. Funka inte bilden så funka inte texten..så bytes de dvd hit och dit.. men tillslut så... Sen kom man hem runt två..DÅ städa jag lite sen gick jag och la mig vid 3..... En häärlig dag....

Julklappar jag fick: Våffeljärn, Våfflor, Jordgubbssylt., Peakträningsbyxa, en tröja, kupevärmare, presentkort på intersport, massa pengar, ljuslyktor, ljus, presentkort på gina , ostbricka, biobiljetter, hum undra om jag glömt något.. har jag säkert..

Idag ska vi fira jul med pappas sida..så får se om tomten kommer då också.. :P

Sen ångrar jag lite nu att vi inte köpt någon biljet till folkan idag.. SKulle vara kul och gå ut och träffa ltie folk... men nu när vi inte har någon biljett vet jag itne hur vi ska göra....

Ne nu ska jag slita upp han sen ska vi gå..sen ska vi äta och göra oss klara sen kanske vi hinner spela spelet en omgång sen mamma.... :P

Nästa jul har vi en liten skrutt med oss... :P

Kommentarer
Postat av: mum

Hallo kan ni inte ta det roliga spelet och xbox med er, jag tror att jag kan vinna över en person ivarje fall:)

2008-12-25 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0