2 december 2008

Japp de är va de är idag de..och nu snöar de utanför mitt fönster.. Myspys...

Sitter och äter frukost nu med lite tända ljus..En varm kopp te och tekakor... Gott.. Men vart besviken för jag vart mätt på en smörgås..Och som jag har längtat efter denna frukost haha.. Men sitter jag kvar ett tag så kanske de glider ner en till.. Vem vet.. :P

Ska väll sätta mig och söka lite jobb snart..Men vad ska man söka för jobb? Är inte de lättaste just nu ska jag säga..Dom som är arbetslös förstår hur jag menar..Men inte min mamma..Hon tycker allt är såååå lätt.. :P

Får nå jäkla psykbryt på innebandyn också..Känns så konstigt att inte ha en plats i laget eller va man ska kalla de..
Eller slåss för att få spela powerplay... Vill juh jättegärna lira på allvar men känns som man inte kan..
Tycker de är skit kul.. men klarar verkligen inte av vissa saker..fast så r de väll här i livet...
Men som nu när jag äntligen fått gått ner på backen..eller ja en träning iaf så vill jag visa va jag kan och går för men funka liksom inte så... Men men... Sånt man får ta.. helt enkelt men svårt att acceptera...

ne nu ska jag göra något.... typ kolla efter jobb..

Hej hej med farbor frej..

På torsdag är de julbord som gäller.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0