11 december 2008

Jaha då va de 11 december då.. Dagarna bara springer iväg.. Eller så gör dom de inte.. Önskar de kunda rusa iväg men så är icke fallet...

Idag vakna man halv 6..Pigg som en lärka.. Men sa till mig själv att jag vägrar gå upp..Låg kvar i sängen.. Sen fick jag upp klockan 9,... Så gjorde d erätt bra ändå...

Sen vart de morogn promis.. Sen trotsa jag min rädsla och satt mig i bilen och åkte till falun.. Jag hatar verkligen att köra bil när de snöar regnar är mörkt eller liknande sen jag körde av vägen..rätt drygt.. En konstig känsla  i bröstet som kä'nns som jag kvävs.. Men de gick rätt bra idag fakitskt.. I falun träffa jag upp moster och kusin och gick och åt lunch buffe på en kina resturang--Va väldigt gott..Förutom att jag fick en sten i maten.. och jag menar verkligen EN STEN... Tro mig..tur jag inte hann få in den i munnen..då hade alla mina tänder rykt.. Men jag trodde de va nån lyckosten..Samma som med mandel i gröten så brydde mig inte så mycket om de.. haha:P

Nu sitter jag här hemma..ska snart slänga mig på soffan..med en mars glass...otroligt gott..känns som jag itne har någon mättnadskänsla och de är väldigt drygt..Blir lite rädd för mig själv om jag ska vara ärlig..

Får se om de blir en sväng ner på bruket sen och kika om tomtekväll harnågot att erbjuda..Mysigt att bara strosa runt annars..Sen till kvällsmat blir de kokt potatis stek krov och stuvade morötter...Som jag  längtar haha*

Ha en bra dag nu skriker marsglassen i frysen efter mig och soffan står och hoppar att jag ska komma...

Kill i kill i maggropen nu stänger jag dagboken hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0