1 december 2008...

Japp de är va de är idag de...

Idag har väll inte hänt allt för mycket.. Vart en morgon promis med syster... Väldigt skönt man känner sig så duktig när man gått.. De känns bra hela dagen liksom.. :P

Sen vart de hem och lunch med Andreas..Smaskens.. Pasta med baconsås ... SÅÅÅÅÅ GOTT

Sen vart de fika med sasse... Lussebulle,pepperkaka och julmust..Gott gott

NU sitter jag åter igen och äter..verkar fasiken som jag inte gör så mycket annat..Men man ska väll äta sex gånger om dagen???? vA.. :P Nu äter jag poatis korv vita bönr och stekt ägg...SÅ jäkla gott de med..Jag äter bara goda saker som ni kanske märker..
Ska snart ner och träna...45 min kvar och jag sitter och trycker i mig mat..BRA DÄR:.
 Nu vet ja inte mer vad jag ska skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0