Måste

Nu har jag bestämt mig..jag måste fan köpa en dator..och nr jag väl bestämt mig så vill jag ha de nu nu nu...  Som vanligt när Erica jönsson är i farten..

Maria ringde nu.. nu är mitt körkort tillrätta efter sisådär 4 månader..Hääärligt....

Förövrigt så händer de väll itne så otroligt myckt runt mig .....
Livet rullar på och blir bara bättre och bättre... Allt känns bara bättre och bättre juh längre tiden går...
Jag blir bara mer å mer kär i Andreas för varje dag som går.. Allt känns bara mer å mer rätt.....Så jäkla underbar känsla...

Men bara för allt känns bättre å bättre mellan mig å Andreas måste haf säga också att jag tänker tillbaka på min kära vän Daniel.. Men är väll itne så konstigt egentligen.... Men som sagt.. Jag är glad att vi har kontakt och kan prata med varandar... men blir lite less att bara för man pratar ed varandra någon gång ibland betyder de inte att vi är kära igen å ska bli tillsammans... Vi kommer bättre överens nu än när vi va tillsammans å de känns sjukt skööönt iaf....

Ja ja... nu ska jag logga in på familjeliv å titta lite.. ha de braaaa


Andreas... Du är sååååå bra.. blir bara mer å mer kär i dig !

Kommentarer
Postat av: Moor viool

Vad bra Erica att du fått tillbaka ditt körkort, hoppas du kör försiktigt så att pappa polis kan stoppa dig nu:)

2008-08-26 @ 16:40:45
URL: http://htt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0