04.44

Snart r första natten avklarad... Har inte gjort så mycket idag...

va ner å körde lite innebandy träning..då va de konditionstest haha.. bara för att jag kom ner..men de är hääärligt de..Men man måste juh göra de förr eller senare.. men de gick bra... Va bara en som sprang en längd mer än mig.. Så va itne sååå dåligt endå... trodde de skulle gå sämre med tanke på att jag inte sprungit på tre veckor... Konditionen försvinner snabbt...

idag har jag köpt ett par nya skor.. Som ja alltid säger ska jag knäppa kort på dom och lägga ut... Samt mitt skoställ står på sin plats nu i hallen...

Imorgon bär de av till ikea med emelie.. Tänk att de ska vara såååå svårt att hålla i pengarna alltså.. Men men...

Ne nu ska jag sätta mig i hålverket och köra lite tills jag slutar...

Idag kommer juh min Andreas och byter av mig... Fruktansvärt tråkigt att jobba som vi gör...Vi jobbar helt emot varandra.. Som nu här jag natt onsdag torsdag å han har förmiddag.... Sen går jag på ledighet å då jobbar han sina sju... sen när han blir ledig då börjar jag jobba... Vi har inte en ända helg vi är ledig tillsammans.. de är sjukt tråkigt... Men men ..vuxenlivet är inte lätt alla gånger eller... ! Men ka vara bra å jobba emot varandra också..då uppskattar man tiden ihop mer... Men svårt att tänka så också...NU va de mycket men här hahah!
Ne nu ska jag gå å köra lite å räkna ner inutrarna tills andreas kommer så jag får pussa på han! :P

(Jag är glad att vi är vänner...! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0