Värdelös!

De är vad jag är.. Måste en en gång be om ursäkt emma för mitt upptagna liv... Jag blir snart tokig..Du jobbar dag tid och jag blandat..har typ träningar varje kväll..Blir så less men du ska veta att jag inte glömt dig om du tror de haha! Icke..Men efter denna helg sen såååå...Back on track som man brukar säga! har juh både de dena å de andra å berätta.. :P

Idag då va händer då..som vanligt har jag inget att göra på dagen för alla andra har ett normal jobb..Vi fyra sa jag till parkabdet å gyma lite sen blir de fotbollsträning..sen då??? de vette tusan ska juh upp fem i morgon bitti så får se..Kanske kikar förbi dig emma... Ja så kanske de får bli..
ne va ska man hitta på nu då???  NJAaaaa inte vet ja men nått vettig måste de finnas..:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0