Mys!

Idag har jag haft en liten pysslar dag..byt lite gardiner och lampor och blommar och köpt två nya tavlor som jag satt upp med mera..Är såå stolt.. Tvättat ett ex antal maskiner....! men nu är de gjort..!Men ajg hatar fan att bytta gardiner..stryka är itne min starka sida om man säger så:!

Helgen som vart har de slinkt ner enhel del alkohol... Men de är häärligt..fredagen va jag och danne ut å käka sne åkte vi till markus och sofie..satt där å prata drack lite vin å bara mös..sen vart de kharma..de brja rycka i dansfötterna för mig å soffen! :P

Igår vart de lobby men innebandy laget..Sjukt trevligt gäng iaf... Kanske itne är så bra på innebandy men dricka och ha trevligt de kan vi iaf..! :P Yeah yeah!

Snart blir de lite tacos å bara sitta framför tvn..ska bli skööönt de..!

Ne nu ska jag ... ja vad ska jag göra..:!

Gå å kolla på min finne som jag har fått i pannan GIGANTISKT är de enda jag kan säga om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0