Long time ago...

Nu va de otrooligt länge sen jag skrev..kanse inte har ett sånt händelserikt liv..eller så är jag dålig på att dela med mig!

Helgen bestod av ett evigt festande..Fredagen va de jag å Emma här hemma..Karro va förbi en stund hon med... Baileys flaskan åkte fram senare på kvällen å där va de kört... Emma gick lös med kameran å jag ..? ja vad vet ja? hahah! Trevligt på krogen iaf..även fast jag itne kommer ihåg så hemskt mycket men Världens snällaste emma har väll berättat TACKAR!

Lördagen bestod av en hääärlig fylleångest... Och fotbollsmacth och sen va de fest  ikväll igen... Med malin i hofors...Sen orken...


                 


Om man tar typ 200 kort så kanske man blir okej på 8 och bra på två.. Inte dåligt de eller hahah! Ikväll blir de favorit i repris..dock lite mindre alkohol från min sida...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0