Denna dag!

Borde jag skämmas över att inte alls vart ute haha..men när jag vakna så va de itne så fint väder..eller sol ibland men sen nu efter att jag och linnea legat och kollat på oc fick jag se att de är hur fiiint väder som heslt..DÅLIGT SAMVETE. se nu! :P Men men! KOmemr kanske fler dagar med sol.... Försöker hitta någon som vill ut å gå men alla verkar vara så jäkla upptagna..! GRRRRRRRRR


jaha va ska man mer skirva då... Blir inte så mycket mer än fotboll denna vecka .......


Måndag:Spinning center fotboll

Tisdag:Innebandy

Onsdag:Innebandy

Torsdag:Fotboll

Fredag:Fotboll

Lördag:Förmiddag......Fotboll

Söndag:Förmiddag.......Fotboll!

Där är mitt jobba å träningsschema så vill du hitta på något hör av dig! Vill gärna gå på förmiddagarna i veckan så hör av dig om du är sugen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0