Flytt!?

Känns otroligt bra! Nu blir de flytt till Sandviken igen! Hittat den grymaste lägenheten, som jag verkligen vill ha. Vart helt kär i den första gången jag såg den och nu ska den bli våran! är de nån som är intresserad av en tvåa? i hofors så finns våran..:)

Hade seriepremär igår. Kan juh diskuteras hur de gick. Förlust med 6-3 mot sätra. Vet att vi kan mycket bättre. Mininstas va inte heller den bästa.Kändes så bra träningarna före sen blir de skit på matchen. Kändes inte alls bra!

Idag fick jag hem min Abtronic.Underbart! Har kört med den medans jag fixa maten.Haha.. kommer bli toppen!

Ska väll dra mig till gymet snart en sväng.S en blir de nog att jag solar också... Va ut och gick i morse..Höll juh för tusan på att blåsa bort..  :)

Ska man ut å jobba natt idag också..Inte de minsta sugen faktiskt. men men.. Har juh vart stopp ett tag nu fick gå hem igår för de inte funka.

Ja ja nu ska jag hämta Evelina i  imin rääs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0