Ny dag,Ny tag!

Jaha va har hänt sist man skrev då..

Julen är iaf över för i år.. Fiint de..men de va mysigt så länge de vara.. Kunde dock vart lte mer snö om jag fick betsäma men nu får jag juh inte bestäma över de..!

Juldagen va de att man va hos karro för..Myspys.. Lär de sig att öppna vinflaska på ett annorlunda sätt.. Sätt i en spik å slå med en hammare.. Sen tar du å drar ur spiken.. eller så kan du slå med hammaren tills korken åker ner i flaska.. Jag rekomenderar de fösta för de skvätter lite väl mycket när korken åker i.. Sen vart de folkan.. Där va de mycket folk..så mycket att man vart bilnd haha eller så va de för vinet man vart blind..va vet ja.. trev ligt va de iaf..

Igår va man inte till vialbo.. Och där va man juh inte ensam om man säger så.. va fler som va sugen att spendera sina pengar .. Men gud måste glömt gett mig tålamod så jag åkte hem tomhänt..eller hitta en klänning på stadium..de fick duga.. Ska åka in idag å göra ett nytt försök..få se om jag får med mig nå mer hem då,.. blir nog ett besök på make up store också idag..:P VIKTIGT!...

Nyår då? Jo jag styr upp något där ja. Middag trevligt!

PS..Dogulas har blivet pappa till tre knoddar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0