Vilken dag

Kröp precis ner i sängen .!
Vilken dag de varit.
Noel har princip gråtit hela dagen eller gnällt.
Han gnäller även när han sover :(
Antar de är tänderna annars har jag ingen aning.
Febern är nu uppe på 39.2 
Jag har lagt mig uppe nu och ska försöka sova någon timme sen byta av Simon . 
Hatar när de blir såhär . Man ser hur jobbigt han tycker de är .
Man drar i vagnen , man går runt med han, han vill inte va på golvet, inte i gåstolen verkligen inget är bra :(
Och med typ inga timmars sömn alls så är man såååååå nära att bryta ihop, konstigt nog gör man de inte utan man orkar ..
Man får superkrafter.
Man kanske inte gör allt med ett leende på läpparna men man gör de man måste ! 

Ne nu måste ja blunda om ja ska få ihop någon timmes sömn . Antar Simon väcker mig vid ett så får han sova mellan ett och sex . Visar sig hur de blir .

Pussa !! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0