Torsdag

Holy makarony, idag sov Erica Jönsson till klockan tio !
Jag tog natten med Noel.
Han vakna vid tolv sen en sväng vid tre men somna om rätt fort.
Sen vakna han halv fem och jag gav han man och försökte få han somna men icke ! 
Vid fem gick Simon upp med han och jag sov vidare !!!
Till tio !!!!!
Skööönt !

Nu hat ja precis ätit lite soppa !
Har varit och kört ett pumppass med Susanne .
Har även mitt spinningpass ikväll 18-18.30, kommer du ?! 

Noel åker runt i sin gåstol och sliter i allt han kommer åt :)
Simon han är och gymar han .
Ska snart lägga Noel så han får sova en stund .
Himla grå och tråkig dag ute , tur jag är utvilad iaf :)

Nu hänga lite tvätt och duka av maten ...
Ha en bra torsdag !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0