Torsdag

Ojsan här va de dött :) 
Dagarna rullar på som vanligt .
Donar och grejar på fm och tar den dagliga promenaden. Hem äter lunch, plockar och leker med Noel.
Klockan 14 hämtar vi Nelly :)

Igår åkte jag Nelly och mamma till Valbo .
Nelly ville köpa en resväska tills vi ska åka till Gbg :)
Köpte även present till Filippa .
Som vanligt hitta jag inget till mig själv !
Jag blir tokigt !

Måste tipsa om en maträtt.
Jag gjorde tacofisk .

Jag använde :
Ett torskfiléblock
En lök
En paprika
Två tomater
Creamfraiche
Grädde
Tacokrydda
Riven ost 
Nachochips 

Jag skar upp lök, paprika och tomat och la de på fisken .
Blanda grädde, cream frachie och tacokrydda och slog de över.
Krossa chipsen och strö över sen toppa med riven ost !
In i ugnen på 175 grader i kanske 30-45 min . Servera med pressad potatis och en sallad !

Mums !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0