Onsdag

Men jösses Amalia !
Hur kan man vara sååååå trött heeeela tiden !! 
Hoppas de vänder snart och man får Liite energi :) 

Idag starta babyrytmiken.
Noel verka gilla de, han skratta och skratta och efter sov han nästan två timmar i streck utan att ja rörde vagnen :)

Idag är de middag hos Camilla i sibbersbo som gäller , tre rätters :)
Jag, Susanne, Camilla À och Camilla R. Behöver jag säga att jag längtar ?! :)
Passar bra idag eftersom jag verkar bra omättlig !!
Jag vill äta allt !
Underbara PMS !!!
Magen ser ut som man ja är gravid och jag är hungrig/sugen på något heeeela tiden .
Jag som varit utan godis, fikabröd, läsk, chips och glass sen 2 januari .!
Jäkligt stolt .
Håller på med en utmaning som avslutas 13 februari .
Jag är chockad själv att jag är med i den än. I lördags åt jag lite nötter . Men de är tillåtet :) 
Men de är svårt nu när man har PMS . Man vill ju ha nå sött och gott hela tiden !
Lunch vart de tre korv med bröd ;) haha

Nu när jag håller på med utmaningen märker man hur ofta man stoppar något sött i munnen .:)
Rätt ofta man får säga nej .
Stort tack till alla som inte tjatar att man ska äta eller påpekar hur töntig man är bara för man inte vill äta sötsaker .
Alla gör sina val och detta är mitt val just nu .
Så tack alla som respekterar de :) 
Oftast tycker folk man är dum i huvudet bara för man inte äter socker :) 

Nu mellis till lilleman som håller på sliter i alla kablar och skor han kommer över !!! 

Ha en bra onsdag ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0