Lördag

Tack Gud för kaffe !!!
Idag hade ja inte överlevt morgon utan kaffe.. Känns de som ! 
Noel bestämde sig för att vakna strax innan fem, fick han inte att somna om så jag gick ner med han så Simon får sin sovmorgon ! 
Hoppas han gör lika imorgon .
Men han är ju så inibombens envis han så han vägrar väll ge sig .
Jag känner att jag tar ner Noel så Simon och hela radhuslängan får sova :) 

Idag tänkte jag köra lite bodypump på fm .
Sen har jag lovat Nelly en mamma och dotter kväll.
Jag ska sova inne hos henne, vi ska kolla på film och äta lite gotta.
Egentligen skulle ja vilja ta henne på bio och Church street men vi drar till Gbg mu i början på februari så lär spara in lite pengar :) hemmakväll är ju bra mysigt de med :) 

Imorgon fyller Simon år .
Nelly ska på kalas och min familj kommer hit på smörgåstårta vid 18 :) 
Längtar tills smörgåstårtan ;) 

Nu välling till pojken !! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0