Freereedag

Detta har förvandlas till en negativ och klagoblogg.
Jag har blivit en negativ och bitter människa som bara gnäller och gnäller!
En riktig jävla bitterfitta !!!!!
De stör mig att jag blivit så . 
De stör mig sjukt mycket .
(Såklart jag stör mig annars vore de tok)
Jag vill vara den dära glädjetjejen som sprider glädje och positiv energi .
Hon som alltid har ett stort leende på läpparna och gör så de smittar av sig .
Jag hoppas de blir så snart , 
Känns som jag är nära en deprition !
Vafan, bebistiden ska ju varar underbar och helt otroligt mysig !! 
Visst är den de också men de känns som de negativa har tagit över . 
Noel har varit mycket sjuk . Känns som han haft en grym start i livet .
Man vill ju ge sitt barn de bästa .
Man ger sitt barn de bästa utifrån situationen såklart .
Min och Simons relation tar mycket stryk känner jag .
Man är ofta sur, irriterad, frustrerad och trött . De går ut över den andra .
Man blir osams över saker som knappt är något . 
Jag försöker verkligen att tänka på de och vårda relationen men de är svårt ! 
Man skulle vilja göra saker men man orkar inte . Sen drar man sig lite för att ta med Noel på saker då han inte är nöjd..
Man kanske måste utsätta sig för lite obekväma situationer, de kanske går skitbra ! :)
Man vill sååååå mycket men man täcker inte till ! 
Hoppas de vänder snart .
Tre timmars sömn varje natt sätter sina spår .
Hoppas Noel blir piggare snart, är såååå synd om han .
Är ju faktiskt mest synd om han , han har säkert jätteont .
Spelar ingen till vad man gör, han är ledsen ändå :(
Vill påpeka att jag älskar Noel mer än allt på denna jord innerst inne !
Så de inte tros något annat !!!!
Men ogillar vår situation .
Om ni förstår vad jag menar :)

Ne nu är de dax att ta hejdå av negativa Erica och plocka fram den positiva !! 

Ha en underbar helg !!! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0