Yes !!!

Idag valde jag att skippa rytmiken då Noel somna när vi gick och lämna Nelly på dagis.
Jag fick en känsla i kroppen att han skulle sova länge ..
Så ja valde att låta han sova ..
Och jag gjorde rätt val !!!! 
Han sover än och har sovit sen nio !
Väldigt skönt att ja lät han sova och lite på min magkänsla ...

Har dammsugit, plocka i och ut diskmaskinen, slängt in en maskin tvätt och plockat ihop här hemma .!
Har även jeans på mig :)
Inte träningstights ;) 

När Noel vaknar blir de till att ge han mat och byta blöja.
Sen hämta Nelly på dagis .
Måste även till affären.
På menyn står de :
Kokt fisk, potatis och persilje och äggsås!!!
Mums !
Älskar verkligen den maten . 

Förövrigt är ja sötsugen typ hela tiden !


Jämnt och ständigt !!!
Jag blir tooookiiii ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0