Torsdag

Idag va jag liiite piggare då tjatterkusen drog igång bredvid mig vid halv fem i morse :)
Kan bero på att jag fick och la mig klockan åtta igår ..
Jag va helt slut i kropp och knopp.
Kände mig inge pigg alls .

Vart iaf lite löpning igår.
5.5 km på 25 min typ.
De va upp värmningen sen vart de lite benböj, armhävningar, magövningar och lite boxning i källaren .
Efter åkte vi och hämta barnen i torsåker .
Snabbt som tusan hem och gjorde pasta carbonara, hetsåt massor för ja va så hungrig sen gick jag och la mig ! Haha.

Jag måste verkligen åka ich handla nya kläder till Noel. Han har växt ut allt !!
Han måste ha allt nytt ny .!
Stora killen bara växer .
Men är kul att köpa nytt också . Älskar kapp Ahl och newbie . Finns så mycket fint . 
Hm har också lite fint :) 
Önskar jag kunde göra ett kollage med lite fina kläder va ja vill/ska köpa åt han .
Dax att lära sig lite :) 
 
Har inga planer alls idag när Nelly kommer hem från dagis ..
Hmm .

Nu kaffe !

Ha en bra torsdag 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0