Torsdag

Tvi Tvi Tvi vad jag ogillar sjuka barn.
Önskar bara man kunde ta deras sjukdom.
Igår på rytmiken va inte Noel sig själv, han ville inte ligga själv på golvet eller något .
Märks att de är något fel.
Röda ögon, rinner ur näsa och hostar.
Är aldrig kul att se sitt barn sjukt.

Vart en sväng till Valbo och köpte lite mer kläder till Noel.
Han hade inte så mycket i 68 och lära ja lite när vi ska åka bort .:)
Vart även ett par skor till mig .
Jag hatar skor .
Jag vill att dom sitter perfekt .
38 va för stor och 37 sitter trångt.
Jag tog 37 och hoppas den går ut sig .
Undra om man gjorde rätt .
Köpte även present till Simons mamma och syster .
Kanske kommer nå bilder under dagen på Noels saker och mina skor .
Nelly fick ett nattlinne som hon velat haft jättelänge :) 

Men Gud såg på trav, en hästa bara dog under ett lopp!
Otäckt !!! 

Idag blir de väll bara till att va hemma .
Eller blir en promenad sen har jag mitt spinningpass till kvällen .
Kommer du ?!

Nu kaffe !

Ha en bra torsdag .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0