Söndag

Jisses vilken kväll igår.
Johanna hade ordnat de perfekt !
Super god mat och kanon ladys.
Precis va man behövde :)
Dock vet jag inte vad felet är på mig :)
Jag kan inte slappna av och bara dricka , åkte hem vid halv tolv typ.
Då hade ja druckit en halv vinflaska och någon drink ..
Hallå ?! En vinflaska drack man ju på 45 min förr och shots så fort man fick tillfälle men inte nu eller :)

Vakna idag vid nio, lite ont i huvudet hade jag men inge fara ..
Åt frukost, mjukmacka och lösgodis ;) och kolla på ett avsnitt av suits och homeland .
Sen vart de en härlig höstpromenad med Simon och Noel .

Simon ligger nu och sover middag ;)
Är jobbigt att vara vaken på natten och gå upp på morgon . Nu kanske han börjat förstå mig . 
Ska tillägga att han inte behövt gjort något annat än va med Noel ;) 
Kanske inte är rena ledigheten ändå ;)

Händer inte mycket mer idag .
Chips och dipp till kvällen ;)
Och homeland och suits :)

Ha en bra söndag :)







Kommentarer
Postat av: P

Vilken superfin klänning! Varifrån kommer den?

Svar: Jag har lånat den av min syster . Tror den är från bikbok.. :)
Marie Erica Jönsson

2013-10-15 @ 03:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0